Iranjahesh

۷ بازديد ۰ نظر

مجموعه صنعتی iranjahesh، اولین تولید کننده انواع پمپ‌های آب در ایران از سال 1359 می‌باشد. این مجموعه توانسته تابحال 180 نوع رنج پمپ، بوستر پمپ آبرسانی، بوستر پمپ آتش نشانی، پمپ آبیاری قطره ای، پمپ آب شیرین کن و پمپ دیگ بخار را با بهترین کیفیت تولید کند. در حال حاضر جناب آقای مهندس افشین کریم زاده صاحب برند ایران جهش، طراح و سازنده تمامی این پمپ‌ها می‌باشند.

انواع محصولات ایران جهش

مزایای پمپ‌های ساخته شده در مجموعه ایران جهش باعث برتری آن نسبت به سایر محصولات بازار شده است، که در ادامه به بیان مشخصات این پمپ‌ها می‌پردازیم:

بوستر پمپ آبرسانی

برای اینکه آب ورودی به محل سکونت خود از فشار و دبی خوبی برخوردار باشد، حتما باید در آپارتمان‌‌ها، برج‌ها، هتل‌ها و امکان بزرگ و صنعتی از تجهیزات لازم آبرسانی بروزی استفاده کنید. وظیفه بوستر پمپ آبرسانی این است که با مکش آب از منبع یا مخزن آب، سطح فشار سیال را در حد ثابتی نگه دارد و باعث افزایش فشار آن شود. این وسیله امروزه توانسته از پرکاربردترین وسایل در ساختمان‌های بلند باشد که با فشار مناسب، آب را به تمام واحدها پمپاژ کند.

بوستر پمپ آبرسانی، برای مصارف گوناگون و مختلف در ساختمان‌ها و سازه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با خرید این دستگاه از برند iranjahesh برای ساختمانتان، می‌توانید در تمامی واحدها، مشکل آبرسانی را برطرف کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از کارشناسان ایران جهش راهنمایی و مشورت بگیرید.

بوستر پمپ آتش نشانی

امروزه با افزایش تراکم شهرنشینی و افزایش جمعیت و طبق قوانین جدید شهرداری، تمامی ساختمان‌های بلند باید از بوستر پمپ آتش نشانی در ساخت و ساز خود استفاده کنند. بوستر پمپ آتش نشانی به وسیله‌ای گفته می‌شود که دارای نصب موازی یک یا چند پمپ و اضافه کردن تجهیزات برای آبرسانی به همراه یک پنل الکتریکی با تابلوی برق اختصاصی می‌باشد.

بوستر پمپ آتشنشانی با توجه به مکانیسم خود قادر است تمامی عملیات آبرسانی، سیستم اطفای حریق و هشدار را انجام دهد. قیمت بوستر پمپ آتش نشانی با توجه به توان و آپشن‌های آن تعیین می‌شود. همچنین برای اطلاع از قیمت پمپ آتش نشانی می‌توانید با کارشناسان این مجموع تماس حاصل فرمایید یا به سایت این شرکت، مراجعه کنید.

پمپ عمودی

پمپ عمودی یا طبقاتی، یک محصول با توان بسیار بالا برای انتقال آب و سیالات کارایی زیادی دارد. این نوع پمپ مزیت‌های بسیاری دارد که این ویژگی‌ها، پمپ عمودی را به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین پمپ‌ها برای مشتریان تبدیل کرده است.

این پمپ به صورت طبقاتی است و پروسه وارد شدن سیال به طبقه بعدی پمپ، با نیروی حاصل از مرحله قبلی انجام می‌شود. این مکانیسم، فشار مضاعفی را در این سیال ایجاد می‌کند که قدرت انتقال مایعات را نیز به شکل قابل توجهی پرفشار می‌کند. با این فشار ایجاد شده، از پمپ عمودی به منظور افزایش فشار آب در زمینه‌های صنعتی، ساختمانی و کشاورزی استفاده می‌کنند.

خدمات تعمیر پمپ

علاوه بر فروش محصولات ذکر شده، iranjahesh به تعمیر پمپ آب خانگی و بوستر پمپ آبرسانی و سایر پمپ‌ها توسط کارشناسان حرفه‌ای و دوره دیده خود می‌پردازد. گاهی هرچندوقت یکبار لازم است تا به تعمیر پمپ آب خانگی بپردازید تا راندمان و میزان خروجی این محصول افزایش یابد. تعمیر کننده پمپ آب، در صورت تعمیر نادرست این محصول امکان دارد آسیب‌های جدی به این وسیله بزند. 

این آسیب‌ها به دلیل گرانی هزینه‌های جایگزینی پمپ جبران ناپذیر خواهد بود. به همین دلیل لازم است تا در انتخاب بهترین تعمیرکار پمپ، دقت لازم را به عمل آورید. تعمیرکاران مجرب در ایران جهش بسیار ماهر بوده و شما می‌توانید با اطمینان خاطر تعمیر این وسیله را به آنها بسپارید.

برای اطلاع از انواع پمپ‌ها، مشخصات و ویژگی‌ها، قیمت آنها، نحوه نصب هر کدام و مطالعه سایر مقالات مربوط به این موضوع به سایت iranjahesh مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.